● მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;
·
საღი მსჯელობა და აღქმა;
·
მიზნობრივი კითხვების
ფორმულირება და დასმა სხვადასხვა მოსაზრების
გასაცნობად და უკეთესი გადაწყვეტილებების
მისაღებად;
●
განსხვავებულ როლებსა და პასუხისმგებლობებთან
ადაპტაცია;
●
გაურკვეველ სიტუაციებსა და პრიორიტეტების
ცვლილების გარემოში ეფექტურად მუშაობა.
● სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის
დემონსტრირება;
უცხ.ს.IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
·
ახერხებს თანამოსაუბრეთა რეპლიკებზე რეაგირებას - აზუსტებს ინფორმაციას,
აკეთებს კომენტარს; გამოხატავს
საკუთარ ემოციებს, განწყობილებას;
უცხ.ს.IV.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო
ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.IV.21. მოსწავლე იცნობს სამიზნე ქვეყნის/ქვეყნების კულტურის
რეალიებს.
ასახელებს სამიზნე ქვეყანასთან/ქვეყნებთან დაკავშირებულ გეოგრაფიულ, დემოგრაფიულ
მონაცემებს, მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენებს
უცხ.ს.IV.23. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და
ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
·
ავლებს პარალელს უცხოურ და მშობლიურ კულტურებს შორის,
პოულობს მსგავსებებს, განსხვავებებს;
No comments:
Post a Comment